Sunday, August 21, 2011

count your blessings


Weer aan het werk deze week! Achteraf valt dat gelukkig altijd mee. En vroeg opstaan doe ik sowieso altijd :) Verder fijne muziek van Eefje de Visser, en dat terwijl ik bijna nooit Nederlandstalige muziek luister. En nooit aan gedacht, maar hoe fijn is het om je eigen muziek te luisteren bij het sporten! De leuke berentekening is van Liekeland.

Meer leuke dingen bij: Esther, Jolanda, Aukje, Suus, Marie-Lu, Maureen, Arnika, Judith, Marielle, Esther, Anne, Martine, Frederieke, Tabitha, Froukje, Marit, Maartje, Leontien, Belinda, Mireille, Iris, Debora en Anki.

------------------------------------------------- 

Back to work this week! It wasn't that bad actually, I'm used to getting up early :) I discovered some new music by Dutch singer Eefje de Visser (I never listen to Dutch music!) and started to listen to my own ipod while exercising. Much more fun. The bear drawing is made by Liekeland.

20 comments:

  1. Fijn dat het weer werken meevalt, die berenprint is gaaf!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke beer!
    En Eefje de Visser moet ik onthouden, hoor die naam steeds vaker langs komen. Eens naar luisteren.

    ReplyDelete
  3. hihihi ! leuke count your blessing!!
    ja, ik vind het ook nog ietsje te warm voor een winter muts maar ja je weet maar nooit ! :)
    en nu heeft eendje hem aan om hem al te verwarmen voor de winter :p

    -x-
    Marie-Lu

    ReplyDelete
  4. Wauw, ik kende eefje nog niet maar ik vind het écht helemaal te gek. Dankjewel :)!

    ReplyDelete
  5. Ow, die Bereleuke print wil ik ook wel....
    Fijn dat het werken weer meeviel. Zijn dat werkkleren op de eerste foto? Cool!

    ReplyDelete
  6. O Maartje wat een gave schoentjes! Mooi clean en basic. En heel grappig, die kaart heb ik ook: Lieke's gepersonaliseerde mok staat nog op mijn verlanglijst. Waar kocht jij de kaart?

    ReplyDelete
  7. Belinda: ik kan op mijn werk gewoon m'n eigen kleren dragen, dus ook stippenjurkjes!

    Iris: ha, toevallig weer! Ik kocht de kaart via Liekes site. En die mok vind ik ook zo'n leuk idee, staat ook op de verlanglijst :)

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke muziek zeg. Ik kende Eefje ook nog niet. Dus bedankt voor de tip! Heb ik ook weer iets moois om blij mee te zijn deze dag!

    ReplyDelete
  9. Inderdaad bedankt voor de tip. Ik kende haar ook niet. Mooie stem, een echt eigen geluid. Nog even een keer goed te teksten luisteren. Door je post deed ik een andere leuke ontdekking, ik heb er net over gepost..

    ReplyDelete
  10. Mooie beer! Ik ga zo even Eefje opzoeken en beluisteren, hoor zulke positieve geluiden!

    ReplyDelete
  11. leuke tips, Maartje en werkse deze week!

    ReplyDelete
  12. Ja, op voorhand zie ik dat ook niet zo goed zitten: terug werken na de vakantie. Maar eens het zover is zit ik vlug terug in het ritme, en een vast ritme vind ik wel fijn...
    Leuke beer!

    ReplyDelete
  13. cute photos!
    I'm scared of going back to work, I won't be able to get up early again... :D

    ReplyDelete
  14. Oh wat leuk dat jullie naar Eefje de Visser gaan luisteren :)

    ReplyDelete
  15. Ik heb Eefje gehoord en ze is geweldig! :-) Dank voor de tip!

    ReplyDelete
  16. ...ga dat liedje even luisteren :)

    ...vandaag mijn eerste schooldag, ik sta ook altijd wel vroeg op...

    die tekening is heel leuk inderdaad ;)

    ReplyDelete
  17. Gaaf hè, die illustraties van Liekeland? Vind haar mokken ook geweldig. Fijne blessings!

    ReplyDelete
  18. Prachtige muziek van Eefje! Ook pas geleden ontdekt.

    ReplyDelete
  19. die beer herkende ik onmiddellijk :) ik heb onlangs een mok laten maken voor mijn papa's verjaardag. Heel fijn.

    ReplyDelete
  20. Wil je even nóg een keer bedanken voor de tip. Alle gezinsleden hier zijn volledig in de ban van Eefje!! Zelfs de jongsten zingen 'ik slaap al mijn moed bij elkaar lala lala lala'......

    ReplyDelete