Sunday, August 14, 2011

count your blessings




Laatste dag van de vakantie, jammer! Maar het was leuk, dus ik zal maar vol goede moed aan het werk gaan morgen. Fijne dingen: een kleurig mozaïek in het Groninger museum, mijn indrukwekkende worteloogst (en ze smaakten best!), wollen bloempjes gemaakt op een regenavond, nieuwe recepten koken, een apart boekwinkeltje, opgeruimd en schoon huis en lezen.

Meer leuke dingen bij: Maureen, Arnika, Judith, Marielle, Esther, Anne, Martine, Frederieke, Tabitha, Froukje, Marit, Maartje, Leontien, Belinda, Mireille, Iris, Debora en Anki.

-------------------------------------------------
The last day of my holiday, ooh too bad! But I did have a really nice time. Lovely things this week: a colourful mosaic in the Groninger museum, my homegrown carrots (they tasted pretty well!), pom pom flowers made on a rainy evening, trying new recipes, visiting a small bookstore, a organized and clean home en lots of reading.

17 comments:

  1. Haha…
    ik moet lachen om je worteloogst.
    Wat een prachtig plaatje maakte je daarvan.
    Werk ze maar weer morgen!

    ReplyDelete
  2. Prachtige wortelfoto! Succes met weer beginnen morgen!

    ReplyDelete
  3. Mooi kunstwerkje, die wortels! Was het echt al oogsttijd of was je gewoon een beetje ongeduldig ;)?

    ReplyDelete
  4. Carly: haha, ze stonden al zooo lang en de blaadjes werden steeds maar slechter, dus heb ik ze maar geoogst. Ik heb ook geen tuin, dus het was sowieso een gok :)

    ReplyDelete
  5. Mooie foto's wederom! En werk ze morgen weer...

    ReplyDelete
  6. hij is prachtig, je worteloogst :-)

    ReplyDelete
  7. hallo!
    ik ben dus Marie van www.marie-lu-devos.blogspot.com!!
    leuke blog heb je ik heb je dus gevolgd !!(omdat ge zoon leuke blog hebt e ! )
    -x-
    Marie-Lu ( 12 jaar)
    ps :ik doe vanaf vandaag ook mee aan count your blessings!

    ReplyDelete
  8. Wat een prachtige en schattige worteltjes!!! Werkze morgen.

    ReplyDelete
  9. Ach, die worteltjes, hoe leuk!! :)
    Succes morgen, werk ze!

    ReplyDelete
  10. Mooie week heb je gemaakt! Wilde je dit nog even tippen; Hurray for the rifraf. Vind je misschien ook wel mooi als je van Dark Dark Dark houd!

    ReplyDelete
  11. Die worteltjes, geweldig! Ik vraag me altijd af hoe gemanipuleerd die van de groenteboer zijn, want ze komen hier nooit zo mooi uit de grond.

    ReplyDelete
  12. De wortels zijn zo schattig!
    En hier morgen ook weer kindjes naar school en man aan het werk....blehhhhh!

    ReplyDelete
  13. Worteltjes zien er te gek en heel schattig uit. Geven vast veel energie voor nieuwe werkweek ;-)

    ReplyDelete
  14. Die worteltjes! Bijna te lief om op te eten en waardig geportretteerd.....

    ReplyDelete
  15. De worteltjes zijn überschattig!

    ReplyDelete