Sunday, October 16, 2011

count your blessings #12


Deze week viel ik van m'n fiets. Het zat er aan te komen, want een keer in de zoveel tijd val ik nou eenmaal van m'n fiets. Geen foto's van de blauwe plekken. Ik verzamelde ook nog een berg cadeautjes voor verjaardagen en vroeg één dichtbundel te leen, maar kreeg een hele stapel, zodat het net lijkt alsof ik niets anders te doen heb!

--------------------------------

This week I fell off my bike, which seems to happen every now and then. Nothing serious, but I'm not going to show you my bruises :) I bought lots of presents for two birthdays and borrowed some poetry. I only expected one book, but got this pile. Now it seems as if I have nothing else to do!

--------------------------------

Meer count your blessings? Kijk bij Anki voor alle deelnemers!

13 comments:

  1. Dat is ook wel een beetje iets voor mij dus, vallen... Hopelijk heb je niet teveel pijn!

    Ben benieuwd wat je van de gedichtenbundels vindt. Ik heb 'Uitzicht met zandkorrel' hier ook nog ergens liggen, maar ben er nog nooit in begonnen.

    ReplyDelete
  2. Rot fiets!
    :)
    Oh zo'n stapel kado's dat ziet er feestelijk uit.
    Leuk zo'n bups gedichten!

    ReplyDelete
  3. Die valpartij was vast niet om blij van te worden... ;-)
    Die feestelijke stapels wél.

    ReplyDelete
  4. Aauuuwww!
    Hoop dat de blauwe plekken snel genezen.
    En wat een gave stapel cadeaus....

    ReplyDelete
  5. Haha, ik had eens een stagiaire, die viel gewoon maandelijks ergens vanaf, meestal met heftige schade. (grote schrammen enzo) Dan weer de fiets, dan van de trap, dan liep ze voor mijn ogen tegen een dichte deur aan omdat ze dacht dat 'ie open was, dat soort dingen. Daar moest ik aan denken. Maar vervelend, jouw blauwe plekken. Dat ze maar snel weg trekken. En hopelijk veel fijne verjaardagen waar je cadeaus kan gaan uitdelen, onderwijl gedichten declamerend. ;)

    ReplyDelete
  6. Jakkes, dat is niet handig zomaar van je fiets vallen!
    Zo'n stapel cadeautjes & boekjes maakt dan vast weer veel goed!
    Fijne & veilige nieuwe week!
    xoxox

    ReplyDelete
  7. handig zo'n stapel cadeautje sop voorraad en ook no gezellig in de kast :)
    Sterkte met de blauwe plekken en een fijne week!

    ReplyDelete
  8. Wow, sterkte, hopelijk heb je niet al te veel schrammen opgelopen! Lekker rustig en veilig binnen gedichten lezen dan maar deze week.....

    ReplyDelete
  9. Auw.. Nooit fijn zo'n beurs gevoel. Gelukkig ook mooie momenten deze week! Geniet van je gedichten.

    ReplyDelete
  10. Dank jullie! Blauwe plekken zijn al minder blauw :)

    En Anki: haha, moest ik even lachen, gedichten declameren en cadeautjes uitdelen, ik zie het al voor me (nou ja, met sinterklaas kan het wel!).

    ReplyDelete
  11. minus de blauwe plekken, zijn het fijne blessings ;-)

    ReplyDelete
  12. Ik word helemaal blij van de stapel cadeaus en ze zijn niet eens voor mij.

    Zou een driewieler helpen?

    ReplyDelete
  13. 'k Moest toch echt even glimlachen om je tweede zin: 'een keer in de zoveel tijd val ik nu eenmaal van de fiets'. Niet dat dat leuk is, om van je fiets te vallen, maar de zin klinkt zo grappig :-)

    Hopelijk zij de beurse plekken nu helemaal weg! Ben benieuwd naar je volgende blessings...

    ReplyDelete