Sunday, July 31, 2011

something new: count your blessings


Iets nieuws (en in het Nederlands, English see below)! Vanaf deze week doe ik mee met 'Count your blessings', net als een groepje andere bloggers. Het lijkt op mijn eigen 'weekly happy stats'. Deze lijstjes vond ik altijd zo leuk om te maken, maar ik ben er vorig jaar mee gestopt toen mijn vader doodging en het raar voelde om nog zulke lijstjes te maken.

Een nieuwe start dus: deze week had ik lekker vrij, de grootste zegening van allemaal :) Thuis zijn en doen waar je zin in hebt! Verder leuke afspraken, fijn slapen en geordende foto's en recepten (jawel, daar word ik zeer blij van!).



Something new! From this week I will count my blessings, just like a bunch of other bloggers. It is somewhat similar with my 'weekly happy stats'. I always loved to make these lists, but last year I quit when my dad died en making happy stats felt really strange.

A new start: this week I enjoyed my week off, just do whatever you want to. Also, a nice meeting, good sleep and organized recipes and photos. Yes, organized things really really make me happy ;)

9 comments:

  1. Mooie nieuwe start en leuk dat je meedoet! Heerlijk zo'n vakantie waarin je niet al teveel bijzonders hebt en waarin je kan doen wat je wil. Geniet er nog van!

    ReplyDelete
  2. Wat lekker een weekje lekker lummelen.
    Super he als alles lekker geordend is?
    Ik zou eigenlijk mijn foto's ook eens moeten uitzoeken en opruimen.
    Leuk dat je mee doet aan de zegeningen tellen!

    ReplyDelete
  3. Wat een fijne stadsfoto's. Ik kan soms zó verlangen naar de stad, terwijl het hier in ons dorp ook fijn is. Als ik jouw foto's zie, wil ik spontaan naar Amsterdam. Fijn dat je zo'n goede vrije week had!

    ReplyDelete
  4. Vakantie is denk ik een moment waarop er veel tijd is om na te denken over de dagelijkse zegeningen.
    Slapen, geordende foto's en recepten klinken mij goed in de oren. Fijn!

    ReplyDelete
  5. Zo'n week heb ik nu ook. Heerlijk. Veel plezier!

    ReplyDelete
  6. Klinkt als een goede vakantie! ben benieuwd naar jouw invulling van count your blessings.

    ReplyDelete
  7. Het eerste deel van mijn vakantie staat ook in het teken van opruimen en de gewonde dingen op je gemak doen, word ik altijd erg blij van!

    ReplyDelete
  8. De eerste week van mijn vakantie staat ook in het teken van opruimen en de gewone dingen op mijn gemak doen, word ik altijd erg blij van!

    ReplyDelete